środa, 16 października 2013

Automatyczne posty.

Hej kochani :3 Chciałam wam powiedzieć, że mam szkołę. Nie mogę pisać postów, ponieważ - szkoła o 8, o 13 powrót, obiad, odpoczynek, zadanie (a mam go sporo.. raz miałam 2 strony z matmy, 5 stron w ćwiczeniach w polskim, z przyrody przeczytać 2 tematy i uzupełnić ćwiczenia i z religi odrobić zadanie do zeszytu) a potem koleżanki wyciągają mnie na chwilkę na pole i idę. Tam gdzieś może potem wchodzę na chwilkę, ale nie mam czasu na posty. Więc postanowiłam, że wykorzystam z okazji to, że jestem chora, i napisałam tak, aby starczyło postów do 31 października. Więc w kazdy dzień, o różnych godzinach będzie się pojawiać jedna notka od jutra (17.10) AUTOMATYCZNIE, czyli ja tylko napisałam notki, a to będzie się automatycznie wrzucać :3 Jeśli będzie coś nowego i będę miała czas to też napiszę i od razu opublikuję :) Oki to tyle ^^ Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz