czwartek, 17 października 2013

Awards #2

Dzisiaj druga część ,,Awards - Kreatywny''.
Znaczek z meblami - Trzeba mieć 50 rzeczy VIP w swoim pokoju. Ja mam, ale nie dałam do pokoju. Po prostu nie kupuję za często, mam tam parę rzeczy których nie wystawiłam do pokoju, a w pokoju mam tylko 3, więc nie mam żadnej odznaki.
Znaczek z sercem i lookiem - Trzeba zdobyć 1000 love it na looku. Ja zdobyłam 20 więc mam brązową odznakę.
Znaczek z sercem i domem - Trzeba zdobyć 10000 love it na pokoju ._. Dla mnie to dużo ;_; Ale ok, ja mam na razie 577 love it i srebrną odznakę.
Znaczek z sercem i farbami - Trzeba mieć 5000 love it na artbooku. Ja mam tylko 33, więc brązowa odznaka należy do mnie.
Znaczek z filmem -  Trzeba zdobyć 10000 love it na filmie. Dla mnie to też dużo. No i mam tylko 83 oglądnięć więc brązowa odznaka. 
A wy jakie macie? Piszcie w komentarzach, na pewno lepsze :3 Paa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz