środa, 16 października 2013

Awards #1

Hej ^^ Dzisiaj opiszę wam zakładkę ,,Awards - Moje MSP'' Można tam wejść dzięki znaczkowi profil, i kliknąć na górze taką gwiazdkę, w żółtym kółku. Są różne medale - brązowe, srebrne, złote, diamentowe.

Pierwsza zakładka to ,,Moje MSP''. Na dole, tam gdzie w moim przypadku jest 28/36 to jest ile już wypełniłam awards. Więc tak :
Znaczek VIP - Trzeba mieć VIP łącznie na 700 dni aby uzyskać diamentową odznakę. Ja jestem na 165 dni, i mam srebrną odznakę.
Znaczek ust - Trzeba napisać 100 statusów Diamonds. Ja napisałam 5 xD I mam brązową odznakę :3
Znaczek popcornu - Trzeba oglądnąć razem 500 filmów. Ja oglądnęłam o wiele więcej, 1534, więc mam diamentową odznakę.
Znaczek obroży - Trzeba posiadać 10 zwierzaków lub boonies. Ja mam 7, więc mam złotą odznakę ;D
Znaczek tortu - Trzeba posiadać użytkownika 24 miesiące. Ja gram już 30 miesięcy, więc mam diamentową odznakę.
Znaczek kalendarza - Trzeba wchodzić codziennie, tak, aby razem wejść 90 dni codziennie. Ja już kiedyś weszłam, na razie mam 30 dni, ale liczy się kiedyś więc mam diamentową odznakę ;3
Znaczek Mikołaja - Kiedyś był kalendarz w święta, i trzeba było otwierać okienka codziennie. Ja otworzyłam wszystkie więc mam diamentowe. Jeśli ktoś wtedy nie był, no to widocznie albo w następne święta będzie jeszcze kalendarz, inaczej nie można tego wypełnić.
Znaczek koniczynki i czegoś tam - Trzeba wygrać łącznie 25000 w kole fortuny. Ja mam złotą odznakę ponieważ wygrałam 13797 sc :3
Znaczek takiej.. maszyny - Trzeba zagrać w zakładce ,,Gry'' 500 razy. Ja zagrałam 156 razy i mam złotą odznakę.
No to na tyle ♥ Paa ♥ Pochwalcie się wynikami w komentarzach, i sorki że słowa się powtarzają ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz