środa, 27 sierpnia 2014

Zwierzaki - co i jak! 2

Siemaaaneczko! 
Więc dzisiaj kolejny post o zwierzaczkach. Szybko? :) Dziś opowiemy o akcesoriach dla zwierzaków, ponieważ gdy dodali ciszę nocną, nie mogę wchodzić na pokoje aby pokazać wam jak opiekować się zwierzakiem :(


Dodałam tutaj obie strony akcesoriów - łącznie jest 19 rzeczy możliwych do kupienia dla swojego pupila. Widzimy tutaj przeróżne rzeczy, między innymi miski, zabawki, dywaniki, łóżeczka i wiele innych. Myślę, że tego typu rzeczy są naprawdę fajną dekoracją wnętrz do salonu, ogrodu czy pokoju imprez. Kuchnia też może się nadać. Więc gdybym miała te wszystkie rzeczy (a mam zaledwie dwie) na pewno poustawiałabym je w taki sposób:
Rakieta (4 od góry), razem z piłką (2 od góry) przewędrowałyby do ogrodu.
,,Poduszka'' (1 od góry) razem z dywanikiem (ostatni od dołu) na pewno umieściłabym je w salonie.
Miś (3 od góry) razem z poduszeczkami oraz posłaniami (2 rząd, 2 ostatnie i 4 rząd, trzecie i ostanie) ustawiłabym w pokoju imprez. Reszta rzeczy, między innymi miski, jedzenia oraz rzeczy które nie mam pojęcia, jak się nazywają (3 rząd, 2 ostatnie) byłyby w kuchni, a reszta, czyli misie i tak dalej zostawiłabym w schowku albo jeszcze powkładała pomiędzy różne rzeczy w pokojach.

Może ten post nie był dość przydatny, ale chciałam podzielić się moją opinią więc to zrobiłam :)
Czekajcie na drugą część! :) Pa ♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz