poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Zwierzaki - co i jak! 1

Hej wszystkim! :)
Od dzisiaj nic nie obiecuję, bo to na nic nie wychodzi - obiecuję, ale nie robię, a więc myślę, że będę dodawać posty co przynajmniej tydzień, chyba, że będę miała czas.
Długo myślałam, o czym zrobić posta, ponieważ u mnie na blogu jest już baardzo dużo tematów, a ponieważ dawno nie wchodziłam już zapomniałam połowy z nich. Ale zrobię temat o Booniakach!

Zacznijmy od małej wskazówki - jeżeli ktoś jest nowy na MovieStarPlanet lub dawno nie wchodził, można do tych zwierzaczków dojść po prostu przez Zwierzaki - Bonsters / Boonies

Akurat dziś zrobię temat o Bonsterach, ale zrobię jeszcze drugą część o Boonies.

Na górze widzicie zdjęcie wszystkich boonies. Te na dolnej ,,półce'' są takie zwykłe od początku, a te wyżej, na górze - są ze specjalnej serii na lato. Co tydzień (tylko w lipiec), oprócz konkursu docierały nowe zwierzaki. Przyznam, że dwa pierwsze spodobały mi się tak bardzo, że je kupiłam. Reszta też była ładna, ale na razie sobie odpuściłam. Oprócz tych dwóch posiadam również środkowego na dolnej półce. Również jest ładny. Uważam, że warto je kupić. Różnią się trochę od wcześniejszych zwierzaczków, ale są ładne i według mnie warto zebrać starcoins.

Ja już kończę, ale mam nadzieję, że post wam się spodobał mimo długości. Być może niedługo pojawi się jakiś inny post, ale jak na razie to tyle. Pa! <3

PS. To będzie jeden temat o zwierzakach ale różne części, więc opiszę ogólnie dużo rzeczy o zakładce zwierzaków i ich opiece! :) Cierpliwości :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz