niedziela, 3 lutego 2013

Zwykłe filmy czy seki? c;

Hej c;
Stworzyłam tego posta bo wiele osób pyta się w artbookach, w opisie, a nawet na chat czy :
Zrobić seki, czy może zwykłe filmy? :c
Takie osoby można powiedzieć że ,,chowają się w smutku'' bo nie wiedzą co mają robić - jedni mówią seki, drudzy normalne filmy. 
Ale moje zdanie jest takie : 
Seki robią ci, którzy nie mają pomysłów na filmy lub chcą zarabiać pieniądze. Powiem jedno - Taka jedna dziewczyna zrobiła film 40 sekundowy na temat czy ma robić to czy to. Zobaczyłam, że to : 40 sekund filmów, 3 obejrzenia i 9 starcoins. A to nie były 10 sekundówki! Porównajcie teraz zwykłe filmy. W zależności od długości, moje np. najczęściej za jedno obejrzenie jest 25$ lub 10$. Więc popatrzcie teraz na różnicę.
10 sek / 100 obejrzeń = około 1000 albo troszkę więcej/mniej starcoins.
zwykłe filmy (25 sc) / 100 obejrzeń = 2500 albo troszkę więcej/mniej starcoins.
Różnica? Tak, wielka. Ale to moje zdanie, według mnie najlepsze z możliwych.
A tutaj kawałek z mojego artbooka ; (kliknij na zdjęcie) :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz