niedziela, 3 lutego 2013

Wywiad z Patrycja 23

Witaj Pati. :)
- Hej :3
- Jak się dowiedziałaś o MSP?
- Z nudów, szukałam gier w wyszukiwarce google, i znalazłam msp ;D
- Czy od razu ją polubiłaś, robiłaś jakieś przerwy w graniu?
- Polubiłam ją od razu, ale był moment w którym uważałam że msp jest bez sensu. 
- Aha. ^^ Co cię najbardziej w niej interesuje, a co w tej grze cię nudzi?
- Najbardziej lubię robić artbooki, może wydać się to dziwne, ale nudzi mnie robienie filmów.
- Fajnie :) Jak zdobywasz pomysły na robienie filmów?
- Ostatnio nie robię filmów, jak pisałam nudzi mnie to. Ale kiedyś jak robiłam filmy pomysły brałam najczęściej z TV ;D

- Uuu . ;D Skąd wzięłaś pomysł na nick? :)
- Patrycja - moje imię. 23 - sama nie wiem, samo wpadło :D
- Rozumiem ;) A jakbyś robiła film, jaki by nosił tytuł?
- Zawsze miałam z tym problem.. Więc.. nie mam pojęcia :D
- Super. :) Chciałabyś kogoś pozdrowić? 
- Chciałabym pozdrowić wszystkich którzy to czytają ;D
- Ok . :) Koniec wywiadu.. Papa. ;D xD
- Paaa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz