czwartek, 31 października 2013

Zdrapki :3

Hej xd Dzisiaj nauczę was jak robić zdrapki, na przykładzie moim :
1. Zdrap numer 7.
2. Brawo, to odpowiedni numer! A teraz daj koma :3
3. To na sto procent 4.
4. A nie, chyba pod szósteczką.
5. Wydaje mi się że prawidłowa odpowiedź to 3.
6. A jednak odpowiedź kryje się pod 2, mam nadzieję O:
7. Jednak nie, pomyliłam się, to numer 5.
Więc tak, najpierw musisz wybrać kolor napisu, a potem kolor tła, tak aby wyszło takie coś:
1. Zdrap numer 7.
2. Brawo, to odpowiedni numer! A teraz daj koma :3
3. To na sto procent 4.
4. A nie, chyba pod szósteczką.
5. Wydaje mi się że prawidłowa odpowiedź to 3.
6. A jednak odpowiedź kryje się pod 2, mam nadzieję O:
7.  Jednak nie, pomyliłam się, to numer 5.
Teraz musisz PRAWYM przyciskiem myszki przeciągnąć od nr.1 i wskazówkami :3 Dam wam jeden przykład wymyślone przeze mnie.

1. Zdrap numerek 4.
2. Nieparzystą cyfrą jest 5, może on?
3. No dobra, to 8 już będzie na pewno prawidłowe.
4. A nie jednak 6.
5. Ok, to jednak może być 3.
6. Kurza stopka, żebyś wiedziała kto jest ojcem Chuck Norisem wybierz 9.
7. Numer 2 jest parzysty, czy to on jest prawidłowy?
8. Gratulacje ! A teraz daj lovka :D
9. Wybierz numer 7 - szczęśliwa liczba!



1 komentarz: