środa, 23 października 2013

Nowe tło + niespodzianka ^^

Hej, dzisiaj wam piszę o nowym tle. Mianowicie halloweenowe :
Wygląd.. trochę dziwny szczerze mówiąc, takie bardziej szalone, ale za razem ponure ;o 
No ale znaczek MSP jest prześlicznyyy ♥
I owszem, lubię różowy :P Ale moim ulubionym kolorem jest... znaczy, mam 3 : biały, fioletowy, morskiii ♥ Kocham je :D Ok to na tyle ^^ Nie idę dzisiaj do szkoły, nie ważne czemu. Ale nie bede siedzziec na blogu. Paa ♥

PS. Prawie zapomniałam o niespodziance. Niespodzianka... niespodzianką, ale ja raczej mam informację która jest cudem dla mnie, a co dla was to wątpie.
10000 - MAM PONAD TYLE WEJŚĆ ♥ DZIĘKUJĘ WAM BAAARDZO :** 
BARDZO SIĘ STARAM PISAĆ BLOGA, I WIDZĘ ŻE TO DOCENIACIE :**
                                                                                                  Miłego dnia :3 ~Mika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz