sobota, 19 października 2013

Awards #4 - koniec.

Hej :3 Teraz ostatnia część Awards.

Znaczek z diamentami - Wydać 2000 diamentów, ja wydałam 85 i mam brązową odznakę.
Znaczek z torbami - Trzeba wydać razem 200000 sc, ja kupiłam za 63894 i mam złotą odznakę.
Znaczek z kulą - Stworzyć film posiadający 10 świątecznych teł, ja użyłam dwóch więc mam brązową odznakę.
Znaczek z pieniążkami - Kupić 100 rzeczy lub ubrań, które kosztują 500 lub więcej, ja kupiłam 21 i mam srebrną odznakę.
Znaczek z krasnoludkiem - Kupić 10 ukrytych elfów. Ja nie kupiłam żadnego i nie mam odznaki.
Znaczek z koszulkami - Kupić 100 topów, czyli koszulek. Ja kupiłam 45, i mam srebrną odznakę.
Znaczek z maskami - Trzeba kupić 100 animacji, ja kupiłam 28 i mam srebrną odznakę.
Znaczek z torbą - Trzeba kupić 100 akcesori, ja kupiłam 14 więc mam brązową odznakę.
Znaczek ze spodniami - Trzeba kupić 100 spodni, ja kupiłam 20 więc mam brązową odznakę.
Znaczek z butami - Trzeba kupić 100 butów, ja kupiłam 6 i mam brązową odznakę.
Znaczek z fryzurą - Trzeba kupić 100 fryzur, ja kupiłam 20 więc mam srebrną odznakę.
Znaczek z zajączkiem - Trzeba kupić 100 rzeczy, ja kupiłam 10 rzeczy i mam brązową odznakę.
To na tyle z tej wersji. Paa <3

1 komentarz: