czwartek, 8 sierpnia 2013

Wywiad z Hayley :3

Witaj Hayley :3
- Hej :3
- Jak się dowiedziałaś o MSP?
- Dowiedziałam się z siostrą przez telewizor, i nagle siostra założyła konto i teraz ja je mam bo dla niej msp jest już dziecinne xd
- Czy od razu ją polubiłaś, robiłaś jakieś przerwy w graniu?
- Od razu polubiłam msp. tak. czasem robiłam przerwy w graniu tak na miesiąc czy coś :>

- Aha. ^^ Co cię najbardziej w niej interesuje, a co w tej grze cię nudzi?
- Najbardziej interesują mnie artbooki, kluby, ktoś pomyślał i zrobił nawet mojego ulubionego zespołu ^^ A w grze najbardziej nie lubie tego, że prawie wszystkie rzeczy są dla vip, np. idzie się na ostatnią stronę sklepu i tam wszystko dla VIP :C
- Prawda : / Jak zdobywasz pomysły na robienie filmów?
- Czasem coś obejrzę, i już :D a czasem samo mi coś wpada do głowy, robie scenariusz i już.
- Rozumiem ;) A jaki chcesz zrobić nowy film?

- Był art o dziewczynie, która zmieniła swoje życie będąc gwiazdą i jej świat odwrócił się do góry nogami.- Chciałabyś kogoś pozdrowić?
- TAG X-O Modów za taką super grę i oczywiście moich przyjaciół z msp <D
- Mam nadzieję że to zobaczą. Koniec wywiadu, dziękuję.


3 komentarze:

  1. FAJNE cIÓżghi ma hejlaj PONIEWASZ ona JEZD fasina. WUGULE wtuj bloK jeZD ZEJEdfejNA. MMmmmmyyyyyy, ajreeamberjerzagoooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad ! Zapraszam do mnie - mspe-andziolka501.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń