wtorek, 9 lipca 2013

Wywiad z Bellla Hawen27

- Hej Bellla :3
- Siema.
- Jak się dowiedziałaś o MSP?
- Od koleżanki z Klasy:3 Godzinami o MSP opowiadała :)
- Czy od razu ją polubiłaś, robiłaś jakieś przerwy w graniu?
- Polubiłam MSP. Nie robiłam Przerw w Graniu ale mam zamiar po wakacjach :)
- Aha :3 Co cię najbardziej interesuje w tej grze, a co cię nudzi?
- Najbardziej interesuje mnie robienie filmów mam ich mnóstwo w prywatnych. A nudzi mnie wbijanie lvl.
- A jak zdobywasz pomysły na robienie filmów?
- Słuchając muzyki, oglądanie komuś filmów, albo niespodziewanie coś przychodzi :)
- Mm. Skąd wzięłaś pomysł na nick?
- Bella z Sagi (jestem wielka fanką sagi), Hawen nie wiem samo przyszło a 27 bo to ulubiona liczba naj kol z reala :)

- Rozumiem ;) A jaki chcesz zrobić najnowszy film?
- Wielka Tajemnica xDDD Dowiecie się za 2 tyg.
- Super xD Chcesz kogoś pozdrowić?
- Tak ;) Ewę (moją kol przez którą się dowiedziałam o tej grze), wszystkie Directionerki z MSP i te co znam w realu ;) i znajomych na msp xDD
- Ciesze się :3 Koniec wywiadu, pa ;3
- Pa dzieki za wywiad ;)

1 komentarz: