środa, 3 kwietnia 2013

MovieStarPlanet - co, jak i gdzie? cz.1

Jeśli na to patrzysz, możesz wiedzieć o co chodzi, może nie, może jesteś zarejestrowany na MovieStarPlanet - a może nie. I to właśnie dla takich osóbek będą te posty - co, jak i gdzie. :3
1. Stworzenie użytkownika.
Wchodzisz na http://www.moviestarplanet.pl/.
Gdy załaduje ci się strona, kliknij przycisk dla nowych użytkowników.
Włączy ci się okienko, i napis ,,Stwórz swoją MovieStar''. Jeżeli jesteś dziewczyną, wybierz dziewczynę, a jeżeli chłopcem - wybierz chłopca.
W moim przypadku to dziewczyna, więc klikam co? - dziewczynę. Pojawia mi się identyczna jak u góry. Pod spodem wybieramy kolor skóry - ja radzę zostawić ten co jest, ale każdy ma swój gust.
Idziemy do następnego punktu, klikamy na twarz. Mamy tam do wyboru trzy usta, trzy nosy, i trzy pary oczów. Hm.. według mnie najlepsze oczy są te po środku, a kolory to też od waszego gustu.
Ale niektórzy wolą np. pierwsze lub trzecie, więc nic nie mam przeciwko ;-) Następnie wybieramy nos.. Dla mnie najładniejszy trzeci, a dla was ? ;-)
Ostatni punkt to usta. Dla mnie ładny jest drugi, ale z wybranym kolorem. Dla was oczywiście może być inny :3
Efekt :3
Według mnie ładnaaaaaaa :3
Następne punkty czas robić samemu, ponieważ w tej kategorii - ubranie, każdy zna się na swój sposób.
Ostatni punkt - login, hasło i powtórz hasło. Wpisujesz swoje dane, tyle że hasło musi mieć powyżej 6 liter, razem z cyframi, a login musi być nieużywany - nikt nie może go mieć ;-)
I gotowe - twoje konto stworzone! Co musisz zrobić potem? - dowiesz się w następnym poście. Zapraszam do komentowania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz