wtorek, 5 marca 2013

MSP na telefonie.

Hej! :) Od niedawna (4 marzec :D) mam nowy telefon na którym mogłam ściągnąc MSP. Ściagnęłam więc, i chciałabym wam pokazac jakie funkcje zawiera taka gra na telefonie. Oczywiście już od bardzo dawna znałam wszystkie funkcje, lecz chce opisac tu osobom, które nie maja takiej możliwości na swoim telefonie. :) Przepraszam za kopiowanie ale nie mam możliwości zrobienia zdjęcia funkcjom więc biorę z internetu, sorki :C
Wiadomości - twoje wiadomości
Status - Opis CTR
Mój Profil - twój profil xd
Looks - looks xd
Przyjaciele - przyjaciele xD
Youtube - youtube ._. xd
Gra - Ta gra polega na przesuwaniu 3 okienek. Pierwsze okienko zawiera głowę i tło, drugie zawiera bluzkę i tło, a trzecie spodnie, i buty oraz tło. Trzeba je przewijac. Gdy będzie takie samo tło w 2 okienkach dostaniesz +5, gdy będzie w 3 okienkach - +10, a gdy nie będzie w ogóle - +1. Można wygrac wspaniałe nagrody :) Co także gdy wchodzisz pierwszy raz na msp na telefonie, masz do wyboru TRZY bluzki ( z tego wybierasz jedna) i TRZY spodnie ( z tego również jedna)

3 komentarze:

  1. czy na takie msp w telefonie da się wchodzić na swoje wcześniej założone konto w zwłykłym msp na kompie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można. To MovieStarPlanet jest tak jak na komputerze, tylko są troszkę inne funkcje i mniej funkcji na telefonie :)

      Usuń