czwartek, 17 stycznia 2013

Wywiad z Didi10.

- Witaj Didi. :)
- Witaj Mikeylo. xd
- Jak się dowiedziałaś o MSP?
- Najpierw widziałam reklamy w TV, ale mnie nie zainteresowały. Jednak koleżanka, która wiedziała że lubię tego typu gry wysłała do mnie SMS'a w którym poleciła mi tą grę. :) Wtedy postanowiłam się zarejestrować.
- To miła koleżanka :D Czy od razu ją polubiłaś, robiłaś jakieś przerwy w graniu?
- No więc.. Wydaję mi się , że spodobało mi się od razu. Ale pokochałam to dopiero po jakimś czasie ;D
- Aha. ^^ Co cię najbardziej w niej interesuje, a co w tej grze cię nudzi?
- Najbardziej lubię robić filmy oraz rozmawiać z przyjaciółmi. Sprawia mi to frajdę. :) A co sprawia nudę.. Hm.. NIC! :D
- Fajnie :) Jak zdobywasz pomysły na robienie filmów?
- Czasem wpadną mi do głowy same, czasem jak obejrzę pare filmów (na TV lub na MSP) a czasem nie mam weny. Na przykład dziś XD
- Uuu . ;D Skąd wzięłaś pomysł na nick? :)
- Nie wiem.. Szukałam jakiejś prostej nazwy. Wszystkie jakie wpadły mi do głowy były zajęte. A to Didi10 jakoś samo wpadło mi do głowy ;D
- Rozumiem ;) A jaki jest nowy film, który chcesz zrobić po zakończeniu odcinków Lily?
- Mój film będzie nosił tytuł ,,Wizja'' :D A będzie o... TAJEMNICA! :D
- Super. :) Chciałabyś kogoś pozdrowić? 
- Cb :3 xD Wszystkich moim znajomych z MSP, m.in Hayley, Jessica_01 i inni :)
- Ok . :) Koniec wywiadu.. Papa. ;D xD
- :3

2 komentarze: